依家 d 媒體宣傳足球下下都搵花樽吸引麻甩佬
次次聽 + 見親 d 花樽講足球我就想嘔。

農夫破解英超不敗之謎

D 問題真係好弱智 lor

Kawaii 力撐法比加斯

呢條 Kawaii ,之前睇過佢一篇訪問,真係港女正宗典範之一
個名都特別嘔心過人呀呀呀~~~~扮 cutie !!!
說回來法布踢的不是青年隊嗎(忘了 A 定 B 了)邊有到預備隊咁勁
「佢個樣唔單只年輕,仲要越大越靚仔,單單係咁已經具備左做球星既第一大原則啦!」←呢句更加係……

甄穎珊:男友隊波輸左點算?

佢 d 語氣好難頂……仲要 BB ……
佢究竟知唔知歐錦的比賽模式係點……同一隊點會連續兩日有波踢呀
小組賽也就算了,進入淘汰階段後輸了要等 4 年的 LOL


我唔反對睇波會睇靚仔呢個 point ,你單純地只係為左某一球星而睇都 OK ,冇問題
但唔該至少有番 d 基本常識 lor 。
球例唔清楚我都唔怪你,但起碼要知道你 lum 既果位人兄係邊隊踢掛?起碼知道隊野係乜聯賽掛?起碼知道球隊同國家隊係兩個唔同既 items 掛?……


講到靚仔 = 帥哥的問題,我和妹聊過發覺咱們跟一般人看「帥哥」的標準好像不太一樣耶
FIRST 。呢人成日話乜水乜水 = 誰誰誰好靚仔,我們卻一點也不覺得甚至相反。
(以下都只就外貌而言不包括他們的內在人格和球技啊啊啊~~)
e.g. 屍柒(又稱 GAY 王、豬朗、騾子、 Raper-do 等)、法布(不過我不討厭他啦他的姊姊娘親們不要打我啊啊啊~)、 Toni (他還好…只是外表方面不是我的菜啦)、 David Silver (別問我 why 我答不出真的答不出 [捂臉] )
……等等等等……多不勝數。

而且我很雷那些頭髮留長的男士 Orz 雖然很多人說長髮很美 or 很萌為甚麼我完全不覺
我見過的能接受的長髮男人只有那幾個(舉例就是小托、小 14 和雅金夫人這幾個吧)……其他的都好雷 Orz 而且,我還是只能「接受」而已絕對不萌這類髮型…囧
另外,那些把頭髮用定型水固定到一旁或梳成無比上揚的我也好雷…(毆)
我還是偏好陸軍裝啊啊啊~~~~(咬手帕)
arrow
arrow
    全站熱搜

    kisumimakino 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()