以下嚴重反 MU + 斯巴達化 + 廣東粗口,慎。
而且內文毫無章法 + 邏輯可言,意在洩鬱抑之忿,鳴不平之志,勿插,望見諒。



我一百份之一千肯定狗俾左千噸黃金 = 狗屎包起葦伯伯今季一日三餐,幫到咁明顯!!!!有幾個界外球擺明就係穿紅色波衫既人踢出界既,竟然可以俾返紅衫友掟波!!!有病牙!!!

MAXI 仔在禁區邊被條撚樣加利佬兜腳 feng 落個頭流飯,咁都唔吹!!!!過了十秒才吹了暫停看傷勢,冇出牌!!!不出就算了控球權仍還給紅衫!!!屌!!!之後 Kuyt 同廢柴在中場搶波,條廢柴擺明 kick 跌人仲發惡!!球證一樣冇俾牌食屎啦!!!紅衫狗咁多次明顯犯規都唔出戰神卡,憑咩吹罰我家球員!?小花和 Lucas 你黃甚麼!?(火)

Nani 條粉腸正一插水王,係咁意 hai 一 hai 佢就碌開幾尺遠!!又賴地唔肯起身!!
最好笑是他不止一次自己冼底,方唔平時練插水練得太開心,身體不由自主反應起來有理冇理仆左先算,不愧是基王在狗時期的最佳損友,學哂佢果味

不過,在此我要特別表揚維迪,無愧我隊真心球迷之身份。雖然他的努力只換來一張黃卡,未能寫下連續四場紅色德比紅牌離場的記錄,可是他的真心球迷們都看到了。我們是不會怪你的, YNWA !!

亦有好多次 WEBB 阻 X 住哂我家的傳球路線,狗傳球時佢又突然醒目左識避 WO !返屋企慢慢食屎食到飽啦 FUCK YOU MOTHER FUCKER !!!
明明我地進攻緊小花都帶住個球跑到三十碼位,裁判先吹返中後場果時搶波犯規!!!明眼人都知咩事!!你唔好下年先吹 YA 笨!!!!


我承認這場我們自己踢得不夠好,後防一整個不穩,阿格和 Lucas 都不在狀態,格蘭完全失準亦擔不好邊翼的工作,唯一稍為靠譜的只有卡拉…(雖然他也有失誤 =___= ||| )
中場一般,下半場很怯,很多明明可以攻上去的時候都不敢推進,球在禁區外徘徊結果錯失了機會 T__T
我真的真的真的真的不想賴球證!!!!不過大家(除了狗迷)有眼睇!!!!一肚火……
雷納是表現最好的……而且撲那個點球啊!可惜被條屎力加補射入網!!好心屎力加就返森林啦妖 !!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kisumimakino 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()