早上10點左右和一眾同學們去城大canteen練習~有好幾個也是今天考的說…
預計有12、13個來的,但有些會遲來……早上那時只有9個~
不過都好多人喔……而且連理科的也在,真是濟濟一堂XD(某馮同學的號召力真大XDD)

 

練完下午就去考~我是第一批呢……
等左唔駛半粒鐘就入去考了!!!哇哈哈哈好爽!!!XDD
不過勁緊張囉……等的時候個心就快跳出黎咁!!
話說,有個著紅衫既監考員個樣有幾分似基sir~XD不過當然唔係佢……(係就可怕)

個人演講題目:愛恨手機
OK,不算太難……
我以手機用戶的角度去看,說自己使用手機有甚麼地方愛它和恨它……
順手加埋個總結「對手機是愛多於恨的」XD
說的時候不停對個marker發放笑容炸彈搏好感XD
覺得自己還算鎮定……起碼冇乜窒到~
但其實如果marker看到我全身,會見到,我雙腿其實係震緊的…XDD""
這題好似有人扯到物質、價值的東東上去…我覺得有點不實在說…
…重點是在「愛」和「恨」啦~

 

Then~小組討論~我是第3組第4號考生……
題目:有國際組織建議中國應在2008奧運前立令禁止國人吃狗肉,你認為中國應否接納?
我一接到這題目,冏了2秒……

最後我是選了反對啦……(即是認為中國不應接納)
1分鐘介紹就講左自己文場、這個建議的目的、背後的考慮因素(取悅西方)
我們組是4比1呢……只有1個認為中國應該接納~

話說我果組都幾禮讓~冇壟斷or搶野講既情況!
有次有個女仔&男仔同時出聲,佢地即停了下來並互相讓對方
「你講先啦!」「不用了,你說吧!」XDDDDDD
雖然中間都有dead過幾秒……但總的來說氣氛可以的……
討論果然比個人短講好玩~我討論講得比短講更流暢呢~

臨走時我剛走到門口,回頭一望其中一個marker剛巧望著我……
於是我又對她笑了XD擺明搏印象XDD
但佢又對我笑返XD啊啊…總是覺得很搞米XDDD

一踏出考場,這時考試症侯群才發作……
對腳係震到幾乎行唔到碌落樓梯!!!
真係緊張到爆炸呀!!!!
不過亦好開心~~~
終於完哂喇!!AL!!
而且,由於我是第一批,6點幾我就考完走了~~
太好啦!!!不用挨餓啦啦~~~~~(撒小花)

希望……中化Oral這份可以有D以上吧……= =

arrow
arrow
    全站熱搜

    kisumimakino 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()