趕稿ing 趕稿ing ………
明天就要把本子的稿拿去印啦,今晚狂趕最後一幅德國全員的poster Orz
可是我現在好想睡…………(倒)

昨天排版排到成半夜4點,今早又要6:45a.m.起床上課Orz
在學校裏print稿子,身邊好多人"目及"住我d稿s~XDD
旁邊有個男人不時瞥過來瞥了好多次,
我懷疑他知道我的稿s上畫的是甚麼lor~XDDD(爆)

用盡學校的資源感覺真爽~(毆)
可是也印了很久哩,害我走了一堂I.T. XDDDD(炸飛)
(天:你無論是不印稿也打算走的了吧!/踢)



現在爆眼訓呀呀~~明天還有詩選的presentation…=﹃=
如來佛祖,耶蘇大帝,請讓我去撞牆吧……(撞ing)
感謝同組的Belinda的合作> <我沒空實在太抱歉了(拜)

另外一位人兄……兩次傾報告佢都冇出現……
分配好工作給他,今天才打電話來告訴我e-mail收唔到……

我:「咁我send多次俾你,你要打好喎」
他:「OK冇問題……呀,我地幾時present呀?」
我:「…………………………………」

果一刻我真係有砸電話既衝動lor
依家係咪玩野呀,做少少野都搞咁耐,又諸多藉口;
唔想做就唔該你拜拜,唔好浪費我地既時間!!


以上!!(怒)
arrow
arrow
    全站熱搜

    kisumimakino 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()