IT 堂 lai 野……

原來份習作係今日交呀!!!Shxt!!!!!
仲以為放假果個 week 係唔計架添!原來計架!!

即係今日要交!我點死份野出來呀!!ORZ

…結果,劈炮了, 10 分就咁送左俾阿 sir 。 OTL


返到屋企快快手做左個 mini project 先,
聽日下午5時 deadline …
其實就係整一頁白癡網頁啦,
有圖 + table + hyper link + 有圖既跑馬燈就 K.O. 了…
雖然我還是忍不住用了一點 CSS (爆)

然後按 steps 下載了 ftp ,成功 upload 上學校個 server 啦~~~(灑花)
好快就搞掂左,完全冇阿 sir 所講既 "塞車" 情況出現 XD
成品在此 →
http://student.hkbu.edu.hk/~06016065/


下堂 lab 玩 pratical test ……唔走得……
話說 lecture 我已經走左 N 咁多堂……
電腦用就識用 je ,但 theory 我唔識架……
已經有 IT 補考的心理準備了… orz||||


點解…點解唔用 pratical 俾哂分算呀……點解……


(對不起…這篇我全用了廣東話 XD|| )

------------------------

另,今天收到 Sana 寄過來的本子了~ˇ
謝謝!!!我愛死你了!!!>3<(撲+抱)
詳細我們在 MSN 再談吧~~vvvv

arrow
arrow
    全站熱搜

    kisumimakino 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()