GERRARD TRIBUTE TO XABI ALONSO
Liverpool Echo

REDS skipper Steven Gerrard saluted the mental strength of fellow Reds midfielder Xabi Alonso.

The Spaniard endured a summer of speculation about his future but he has now featured in all but 45 minutes of Liverpool's six matches this season and was excellent against United.

"I would like to say a word for Xabi," declared Gerrard. "This has been a very difficult time for him right up to the transfer window shutting.

"He didn't know whether he was coming or going, but he got man of the match against United and that says a lot about him."


It was Alonso's ball into the penalty area which led to Liverpool's equaliser and Gerrard added: "It was a great win but the most pleasing thing was the performance.

(下略)

(Source: http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs/mediawatch/2008/sep/MW13485080915-1328.htm)

=========================================================

前陣子我就是當了隻鴕鳥,對轉會的新聞刻意地不聞不問
心想即使 Xabi 走了也沒甚麼大不了吧
反正現在已是妖花的天下了(自暴自棄 mode )
要堅持一份漸漸凋謝的信念真的很難……
可是,可是看到這篇新聞後,我發現我還是割捨不下~ TOT
畢竟這我第一對萌的 LFC 配~~ 要不是它,我也不會愛上紅軍。
很感激在這麼艱難的時候,這篇新聞就出現了,
它就像荒原裡的一點星火,重新燃起了我的心田……
星星之火,可以燎原!我又找到堅持下去的據點了 TOT

謝謝兒子、謝謝女婿……
兒子啊你要繼續努力,上一仗你的表現極為出色,尤其是心理質素方面進步很大
Xabi 啊,上一個賽季你也很不好受吧,不但在先發與替補之間浮沉,還陷入了轉會的漩渦
可是那些艱難的日子都已經過去了,重要的是目前啊~ 摸摸~
我也不求你倆給我甚麼 JQ service 了,只要你們好好的一起過,我就滿足了就滿足了 T T


附:二人最近的合照乙張~

包啊包毛你笑得多甜~~一副小媳婦似的樣子
Xabi 你是在得瑟還是樂開懷呢~…

P.S. 雖然我一直覺得 Xabi 是 BH 的……感覺上我兒子不理他他也能好好地生存
arrow
arrow
    全站熱搜

    kisumimakino 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()